VRH CH

15.05.2017 12:26

V neděli 7.5.2017,den po výstavě v Turkovicích v odpoledních hodinách začala DIXIE EL NIŇO rodit svůj druhý vrh .První 2 miminka šla rychle pak se interval protahoval až na 20min.Vubec neměla kontrakce,a tak se čekalo.Konečně po 20ti minutách vyšlo třetí,musela jsem pomáhat rozbalit,čistila sama.Po dalších 20ti minutách vyšlo čtvrté miminko a za dalších zhruba 20 min.vyšlo páté,oddychla jsem si,že jsme to společně zvládly.Netrvalo dlouho a na světě bylo i šesté mimčo.S tím jsem už až tak moc nepočítala.Každopádně jsem viděla ji vypudit jen 3 placenty,a tak jsem byla nesvá.Ráno jsme pro jistotu zajeli k veterinářce na pohmat a píchla ji oyxcotin,pokud placenty vyšly v noci a Dixie je sežrala neměla jsem nárok to vidět.Po oxycotinu ale žádné nevyšly aspoň ji pomohl k zavíjení dělohy.